adriana.filipowska

Niezależny partner Adriana Filipowska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skoki ul.kręta 4 62-085 

 

 

 

 

 

 

 

 

zapraszam na bezplatną konsultację

adriana831@wp.pl

WYSYŁKA 24H

509-193-338

STAŁY KONTAKT

ORYGINALNE PRODUKTY

30 DNI NA ZWROT

509-193-338

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres adriana831@wp.pl podany w niniejszym Regulaminie.


Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.


Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;

  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu


W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:


Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie Regulaminu sklepu, należy kierować na adres adriana831@wp.pl . Joanna Filipowska zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.


 Joanna Filipowska nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.



Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Reklamacje i zwroty.

Formularz kontaktowy

adriana.filipowska

Niezależny partner Adrianna Filipowska

Zakupy

Informacje

Koszt dostawy

Metody płatności

Czas realizacji zamówienia

Katalog produktów

Polityka prywatności

Regulamin

Reklamacje i zwroty

Kontakt

adriana831@wp.pl

509-193-338